MacBook-tankar i Björkarnas stad...

Detta skriver jag från en MacBook från MediaMarkt i Umeå, och jag funderar faktiskt på att investera en sådan här! Behöver ju en ny dator nu och jag ska nog köpa en MacBook just för att kunna få ut max av min iPhone. Dock vet jag inte om man ska köpa Pro eller ej... Den veritabla Macbook kostar här på MediaMarkt 9490:- och en Pro kostar 11490:-... Frågan är om det är värt det att köpa en Pro... Svår fråga... Får tänka lite på det där. Det kommer ju dessutom en ny Macbook Pro om bara några veckor så då har vi ju ännu ett alternativ... Svååårt! Får väl kontakta personalen och fråga vad de tycker är bäst för mig... En MacBook blir det nog i alla fall.
Än så länge så har jag köpt en röd kalender från Akademibokhandeln, och en DVD från Fredriksdalsteatern 2006.
Men jag lovar att jag ska blogga mer innan jag åker härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0