JAG HAR ETT MYSTERIUM!

Hej igen! Idag vaknade jag vid 4 och klev på flyget vid 6. Det tog oss till Luleå och vidare till Stockholm. Det gick fort, men jag gillar inte att sova på flygplan... Hela tiden väckte flygvärdinnan mig och sa; "Nu måste du stänga av den där!" och syftade på min iPhone. Sen väntade jag på väskan och åkte buss ett tag och sen hopp upp på X200.


Och där upplevde jag något obehagligt! Jag ser en kille/man framför mig som jag bara vet att jag sett förut! Han var antagligen någon skådespelare som jag sett i TV och jag tror att han har varit med i Andra Avenyn, men jag är inte säker... Han är väldigt lik killen som spelade Eva's bror Tobbe i Adam och Eva, och lite lik killen från Våra vänners Liv (om det nu inte är samma kille)  men jag tror inte att det var han... Ni måste bara hjälpa mig! Kommentera eller maila [email protected] om ni vet vem det kan ha varit (det här känns lite som programmet Efterlyst) jag skulle nämligen jättegärna vilja veta vem detta är, just för att det är så obehagligt när man vet att man sett honom tidigare! Här är vem jag tror det kan vara:



Nåja. Nu sitter jag på Kustpilen (motorvagn) påväg till Vimmerby och jag beräknar vara där lite innan 2. Vi hörs, syns och... ja.


Kommentarer
Postat av: Kevin Söderqvist

Altså, mannen från Eva & Adam är ju samma person som är med i Våra vänners liv...

2011-02-14 @ 07:01:35
URL: http://kevinsoderqvist.blogg.se/
Postat av: Mattias...

Säker...?

2011-02-14 @ 15:58:27
URL: http://mattiastimander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0