Vimmerby snart!

Ja, snart är det dags igen... På fredag lyfter planet. Till Stockholm och sedan vidare till the City of the Citys: Vimmerby! Det känns bara helt osannolikt... Jag kan bara inte fatta att jag snart är där igen! Och det ska bli jättekul att få träffa Kevin igen, och få gå på Audition till Astrid Lindgrens Värld på Lördag, och... Ja, herregud... Så nu kan jag väl säga det att det lär bli några fler inlägg i kategorin "På resande Rumpa" från och med nu alltså... Bara Blogg.se släpper sin iPhoneapp snart, så skulle ju det underlätta liite grann.... Nåja. Idag så börjar i alla fall packningen och så ska jag passa på att skriva lite manus också. Måste ju bli klar med alla mina projekt innan man börjar med nytt... Hursomhelst så hörs vi. /Mattias Timander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0