Afghanistan, Tzadjikstan, snart-är-det-snö-festival-i-stan.

Här i Kiruna har vi varje år en s.k snöfestival. Helt enkelt en festival där folk träffas. Det är bland annat lite aktiviteter som "Renrace" och sånt. Barnen får krama mjuka sagofigurer som springer runt, och lite musik. Och det är där jag kommer in i bilden! ^^ (förstås). Nämligen så är det så att min karaktär Edith Pålsen gör comeback! (jubel och applåder) Hon ska komma in och inviga festivalen med lite allsång. Jag kommer även under lediga stunder sätta på mig en stor, vit, lurvig kanindräkt och gå runt och krama barn. Det blir kul! Så kommer vi även stå några i klassen och sälja bröd. Men först en skolvecka. Nu ska jag spela in den förinspelade musiken till allsångsstunden i Johannes studio. Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0