Ny design och lite efterlängtade bilder! Wieee!

Nu har jag gjort om min design. Bakgrundsbilden är bytt från dom snea fula svart-röda ränderna till nya, fräscha röd-vita ränder. Förra bakgrunden var ju en bit av en bild på en barnmössa, vilket gjorde den väldigt suddig, men nu har jag konstgjorda ränder, så att säga... Kommentera och skriv vad ni tycker.


Här kommer även lite efterlängtade bilder. Bland annat från revyn, nyår och jul. Enjoy!

            Julen är här!                          Tycker den här blev relativt cool
     
 Jag hade en grå 8-point-rose-t-shirt,
    lila jeans och min nya stickade polo 
  
Lägger upp en bild på Johannes för att han är
så snäll när han lånar ut sin dator! ^^

Revyrepet är i full gång!

Nu är det inte många dagar kvar till premiären och jag har just
installerat mig i min loge på Folkets Hus

Gillar sådana här bilder! Tog en på min söta kusin Hannah också!

Hannah ska bara pröva                      Och Mårtens piano...
Johannes trummor lite...                                              
    
Emma-Sofia och Johan snabb-posar                Dans                       
lite innan vi ska upp på scenen.                                                                            
Farbror Rainer in action                          Snart premiär!

                                 Ikväll blir det ett nytt år              Jag, Hannah och Noah leker twister                            

Jag och Hannah blev lite trötta så vi bestämde oss för att
läsa lite Nalle Puh och vila så att vi är pigga vid 12-slaget


Nu kommer några häftiga bilder! Jag hade nämligen inget att göra, så jag bestämde mig för att ta en så kallad "Fotorunda" där man går runt i huset och bara fotar det man vill! Detta är några bilder där jag fotar rakt ner i våra vaser vi har på en hylla vid trappen (mamma samlar på vaser). Kolla in! Dom blev faktiskt relativt bra tyckte jag! Kommentera, vad du tycker!


Vilken gillar ni bäst?


Sådärja! Nu har ni lite bilder att se på.
Ni får ha en bra dag, och glöm inte att kika in Kevin's blogg!
Salut!

Kommentarer
Postat av: Kevin

Åhh... fantastiska bilder!!! jag gilar din bildstil...

2011-01-16 @ 17:30:58
URL: http://kevinsoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0