På franska kallas det ménage...

...på svenska kallas det storstädning. Fast passa er noga nu, så att ni inte missuppfattar detta! Jag har alltså inte städat på mitt rum eller så, utan jag har storstädat min iPhone! Eller rättare sagt jag håller på med det nu. Jag har haft iPhone-journée; iPhone-dag... (blivit franskt hjärntvättad) Men ibland så måste man ha en sådan dag, och såhär ungefär ser en sån dag ut för mig:

Storstäda din iPhone

Du behöver:
En "Allt-Om-iPhone"-tidning
Ett gott humör
Tålamod
En iPhone (såklart)

Vispa ägg och socker vitt och pösigt i en bunke. Smält smör. Låt vattnet sjud... Förlåt. Vi prövar igen.

Sätt dig ner med något gott (i mitt fall; Pringels Extreme Exploding Cheese och Creme Fraiche). Gå igenom dina appar. Ta bort alternativa, onödiga appar, och lämna plats åt nya fräscha. Se efter om du behöver ladda in/ta bort låtar, isf; gör det. Se även efter om du har några bilder du ej behöver. Isf ta bort. Byt gärna bakgrundsbild bara för nykänslans skull. Nu börjar själva arbetet. Läs igenom "Allt-Om-iPhone" och anteckna intressanta appar. Ladda ner de du vill. Svårare än så är det inte! För er som har en iPhone; Känns den krånglig; följ bara den här guiden och din iPhone blir fullständigt nouvelle et fraiche på bara några minuter! Och den ryms under sängen! Köp den nu och få 2 stycken på... Förlåt igen... Nåja.

Men nu så ska jag avsluta mitt arbete för att gå och kolla på hur det går i Let's Dance.



Ha det, Hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0