Lolänongogesosenon.

Ja, jag vet, det var längesen men så är det att vara anställd på Astrid Lindgrens Värld, man har annat roligt att syssla med än att blogga.

Vad har hänt sedan sist? Jag har varit på Kirunafestivalen under min korta semester, och jag tänkte att jag ska skriva mer om det sedan så kan ni få lite bilder till det också. Jag ska nämligen köpa en ny USB-kabel imorgon när jag troligen åker till Kalmar med Kevin och Birgitta. Så då hoppas vi att vi får lite mer färg här på bloggen, så då blir ju läsningen lite mer intressant då en bild såklart säger mer än tusen ord.

Idag blir Familjen Timander ännu mer Apple-isch då pappa faktiskt får sin första iPhone! Så nu är våra familjemedlemmar; mamma, pappa, alexander, johannes, jag, två stycken iPod Classics, en iPod Nano, två stycken iPod Shuffles, tre stycken iPhone 3GS, och en MacBook (snart en till inom kort.) trevligt värre!

Ja, men annars har jag det väl bra, jobbar mycket och varvar det med att gå runt i parken, titta på föreställningar och vänta på att Blogg.se släpper sin iPhone-app, då blir det mer bloggande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0