Rapport kring midsommardagen.

Hej på er, och vad roligt att ni läser min blogg, fast jag är lite halvbra, på att uppdatera fanskapet... :D Men nu är jag här igen och jag hinner nog med ett litet inlägg, fast jag ska till jobbet om typ en timme.
Min USB-kabel befinner sig fortfarande på okänt ställe. Ers nådige furste är missnöjd över det. Och den som gömmer och skyddar USB-kabeln ska straffas hårt och skoningslöst. Oj, fastnade visst i mitt Bröderna Lejonhjärta-manus för en minut... Tillbaka. Som sagt min USB-kabel till kameran är fortfarande spårlöst försvunnen, vilket såklart innebär att jag ej kan ladda upp några foton från kameran. Men jag tror att jag kan få fram några bilder från min iPhone... om jag har några... vänta ska jag se efter... Japp. Nu finns det några nya bilder på min Facebook-profil, och jag kan ju ladda upp dom här med. Här kommer som sagt bara några av alla mina bilder jag har tagit:
Kalabalik i Villa Villekulla
50-talsorkestern vid utgången.
Och här har vi Ke... Tommy.
Malena Ernman skrev till mig på Twitter! :D (y)
Det var alltså bara några bilder. Jag har fler. Måååååånga fler, som kommer så fort jag bara hittar den där j***a USB-sladden!!!!&!!%!!!!111!!!???```(#&/!"!!
Återkommer snart, nu ska jag cykla iväg till jobbet, och ikväll ska jag gå på en dansklass som Sara anordnat för oss barn i parken.
Adjo, adjooo.
/Mattias Timander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0