Här igeen..

Dagens Låt:
Virgin Mary - Salem al Fakir    (ligger just nu på repeat på spotify hemma hos mattias timander...)


JAG ÄR ARRRRGGG! På Hemglass för att de säljer så goda glassar att man förälskar sig djupt! Och för att de aldrig kan rulla några extra meter hem till mig...?? Jag har mailat, ringt och pratat med dem själva men de bryr sig inte och kommer ändå inte! Men nu när de har fyllt på sitt lager så får de faktiskt pallra sig hit.

Här är den nya Ahlgrens Bilar-glassen!
Och hör och häpna, den säljs med Hemglass!

Apropå hemservice, så borde man ju pröva Linas Matkasse någon gång! De är ju företaget som skickar hem mat och enkla recept hem till dörren, och jag är faktiskt sugen på att pröva en vecka... Är det värt det? (499:-)


Imorgon hörs vi väl igen, ty då är det ju en av sveriges bästa högtidsdagar; Våffeldagen och den stora kocken i huset (okej då, jag avslöjar, det är jag. BÄÄÄST!) ska förstås laga våfflor till hela familjen.

Så tills dess, glöm inte att följa mig på twitter! (mattiastimander)

/Mattias Timander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0