Skidtävling, besök hos min tandhygeinist och Scrubs! :D

Känner mig nöjd över mig själv när jag kom på 17:e plats i dagens skidtävling men samtidigt så är det ju inge kul att få beskedet att man har början till hål... Men inte på ett år iaf. Men nu blir det att ta det lugnt med sweets och borsta några gånger extra om dagen. Nåja skidtävlingen gick förvånadsvärt bra med tanke på hur vädret var (helt otroligt stark motvind och kallt). Min gode vän Sebastian kom på elfte plats och min andra vän som jag vill bli bättre vän med som heter Evert vann. Stort grattis! Och jag verkar ha fått en ny läsare till bloggen min, och ja det är ju alltid kul! Men nu ska jag packa för den roliga Resan till Vimmerby imorgon. Och ikväll är det dragning till brödlotteriet vi har haft med skolan. Vi får väl hööööööras, och jag kan ju inte blogga mer innan jag åker (jag åker tidigt imorgon) men ni vet ju att jag åker imorgon och kommer tillbaka på Söndag (sent). Så.... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0