Livet leker kurragömma! :)



Ja, nu är det inte länge kvar tills jag är i himmelriket. Sitter nu och har precis sett ännu en 007-inspirerad komedi, och då känner man alltid sig på exakt samma humör. (James Bond-theme på hjärnan... och på Spotify förstås... och på repeat...) 

Det är väldigt kul att göra sådana här nedräkningar på Time55! Rekommenderas starkt... Men fan... Nu gjorde jag reklam igen... Dumma mig...

 



Ja, dagen idag har varit superb med film och gottigheter i skolan (nu blir inte min tandhygeinist glad... "Aja, Baja, inte godis på en fredag!!!") och vi har haft bild på Stadshuset, och det var allt annat än tråkigt! Gissa var ni hittade Mattias Timander? Vid Stadshusets flygel förstås, var annars? Allt slutade med att hela klassen + lärare + kommunalrådets sekreterare stod samlade runt den stora, underbara flygeln vars ljud strömmade ut i de ekande lokalerna. (hoppsan, vad Mattias blev poetisk såhär på en helt vanlig Fredags-eftermiddag..!)

Dagen har som sagt varit underbar än så länge, så det är nog ingen tvekan om den känslan kommer att sitta i resten av helgen också.

Och slutligen, nu.      sitter jag och lyssnar på jazz i min brors rum. (använder hans dator, då min rent utav sagt dampar.) (jag köper en MacBook i slutet av sommaren.) Och snart kommer mina fina vänner hit och vi får väl se till att hitta på något.

Men vi får väl hööööras! Eller ses... eller... AAAAAARRRRGGGGG, JAG BLIR GALEN PÅ DET HÄRR!!!!.....1111!!!111..!!!@

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0