Rise and Shine allihopa!

Sådärja! Då var man på benen efter några timmars sömn, och måste säga att det är ett hett tips att stiga upp lite tidigare på helger, varför sova bort hela helgen?

Nu ska jag nog morna lite framför datorn, men sen ska jag ut på skidspåren. :D

I mina hörlurar: All day Love - Salem al Fakir


Men igår var det ju våffeldagen, vilket jag skrev om också längre ner, men jag lagade ju våfflor åt hela familjen och det blev jättebra!

Frasvåfflor med Bärgrädde från gårdagen (våffeldagen)


De blev väldigt bra, och det är ju alltid ett säkert kort med bärgrädde! (y)


Men jag tror att den här dagen kommer bli en kanondag! :D Hoppas att den blir kanon för er med!

/Mattias Timander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0