Sportlov, Råttfällor, Dödsfall och lite mer bloggtips.

SPORTLOV

Ja, nu blev det då slutligen även dags för oss svagt efterblivna kirunabor att få sportlov. För mig kommer sportlovet innehålla mycket bra musik, telefonsamtal med Kevin, umgänge med kusinerna, godis, god mat och dryck, luftgevär, längdskidor (måste öva inför kommande tävlingar) och mycket chill förstås.


DÖDSFALL

Men jag kan ju inte undvika att berätta om en stor sorg som jag har i kroppen. Nämligen så fick jag på fredagen ett tråkigt besked. Min klasskompis far gick på fredagen bort. Han fick en svår hjärnblödning.
Och nu så ägnar jag min största beklagelse av sorgen till min käre klasskompis. Jag säger bara
R.I.P
Och min klasskompis ska veta att jag alltid finns här för henne. <3


BLOGGTIPS

Idag har jag vaknat tidigt som vanligt (vill inte vända på dygnet) vid 6 och satte mig framför TV:n och såg på Vakna med the Voice. Jakob är på semester i Thailand vilket först gjorde mig besviken, men snabbt ändrade mig när jag såg att vikarie var självaste Calle Schulman som jag följt länge på Twitter. Jag tycker starkt om hans personlighet och han satte guldkant på min morgon. Och vi får väl se om han lyckas hålla kvar guldkanten i 2 veckor till, men det tror jag absolut. Du hittar Calles blogg JUST PRECIS HÄR.

En annan blogg som är fin att följa är ju såklart Marcus Hellners blogg och den hittar ni HÄR.

Nej, men nu får jag väl ge mig med bloggtips... Hahaha...

Just nu sitter jag och lyssnar på Sara Vargas skiva Faith, Hope and Love och äter belgisk choklad...  NAM... NAM... (Jag göder mig själv). Och så läser jag lite bloggar också. Och... ja... Här kommer ett bloggtips till... Sara Varga har också en fin blogg och den hittar ni HÄR.



RÅTTFÄLLOR (ETT UPPDRAG TILL MÄNSKLIGHETEN)


MEN NU HAR JAG EN UPPGIFT TILL ALLA SOM LÄSER DEN HÄR BLOGGEN! OM NI SER DETTA SÅ HAR NI EN PLIKT ATT RÖSTA PÅ MIN CHIPSSMAK I OLW'S TÄVLING MYSMATCHEN!

OCH OM NI HJÄLPER MIG OCH RÖSTAR SÅ HAR JAG KOMMIT ETT STEG NÄRMARE CHANSEN ATT FÅ MIN CHIPPSMAK "RÅTTFÄLLAN" LANSERAD OCH VINNA 100.000 KRONOR!

"RÅTTFÄLLAN" ÄR EN CHIPSSMAK SOM JAG SJÄLV HAR LABORERAT IHOP OCH DEN SMAKAR BRIE OCH MOZARELLA-OST OCH DÄRAV NAMNET.

OCH OM NI TÄNKER RÖSTA (VILKET JAG HOPPAS ATT NI GÖR) SÅ GÖR NI DET PÅ DEN HÄR LÄNKEN)

SHIT, ALLTSÅ! JAG FÅR VERKLIGEN UPPMÄRKSAMHET PÅ DET HÄR SÄTTET!





Men hursomhlest så har ni kanske räknat ut att jag inte bloggar här på ett tag, utan jag tar lov härifrån också ungefär till på Fredag... eller kanske liiiiiiiiite längre om jag skulle råka glömma bort... Hähähähähöhöhöhöh....

Och ja, det var Mattias Timander som skrev det här inlägget också...
Vi höres, synes... eller, ja... ÄSCH! Nu är vi där igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0