Exakt 2 veckor till premiär!

Åh, jag längtar verkligen till det är premiären vilken går av stapeln om exakt 2 veckor, och det ska bli sååååå kul! :D Idag ska jag ner till parken vid 3 alltså om ynka 3 timmar, och idag ska något riktigt kul hända...

JAG SKA KLIPPA OCH FÄRGA HÅRET!!! :D

Lovar att lägga upp lite före, och efter bilder. Det ska bli så kul att få en ny frisyr och äntligen få bort det här långa och fula håret. Jag kommer att bli färgad rågblondt. Alltså något sorts mellanläge mellan blondt och gult. Typ... havre... becht... något sådant. Ja, ni ser ju sen. Jag längtar, jag längtar och längtar lite till. Sen efter sommaren då blir det att färga grått. WIEEE! :D Kan heller inte riktigt fatta att det bara är 2 veckor kvar... Idag ska jag först repa scenen "Rasmus träffar Oskar" i Ladan. Sedan ska jag klippa mig och sista timmarna ska jag repa i Lejonhjärta-miljön.

Något annat som också är kul är att Johannes kommer ner hit idag. Jag kanske laddar upp bilderna från hans dator... Men i sådana falla så får ni dom oredigerade. Nej, jag väntar nog tills Mamma kommer på Fredag, då kan jag redigera dom också. Idag är det bättre väder, men kan kanske bjuda på någon liiiiiten regnskur men inget större.

Kul, kul. Nåja, jag ska nu hem och äta och packa sedan bär vägarna ner till parken för lite repetition.
So long!
/Mattias Timander

Kommentarer
Postat av: Karro

Spännande!0_0

2011-05-18 @ 16:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0