Finns det en så finns det flera! Så det så.

Nu känner jag verkligen att det inte är länge kvar. Bara en dag kvar nu! :D (Y)(Y)(Y)(Y) Och nu så sitter jag och sliter ut Satan i Gatan (plattan) och den är som sagt äckligt bra!!

Idag ska ja faktiskt på besök till mina kompisar Lisa och Gustaf och höra vad de har på hjärtat. Annars rullar väl allt på och jag packar allt och varvar det med att läsa lite manus. IMORGON ÄR SISTA DAGEN I KIRUNA OCH DET KÄNNS GRYYYYYYYYYYYMT SKÖÖÖÖÖNT!


Förresten, kan tipsa om hundratusen.nu! gå in där och skapa din egen Läkerol-tuggummi-smak och utmana mig i koppspelet så kan du vinna 100.000 :- i sådana fall, gå in på www.hundratusen.nu/challenge/0iqyho Pröva det, det är sjukt roligt!!!

/Mattias Timander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0