JAAAA!, NU HAR JAG DATOR!

Så där ja, nu har jag finally en dator här i Vimmerby och det innebär ju att jag kan blogga mer, och så småningom ladda upp lite bilder.

Idag ska jag först producera några låtar i Mixcraft 5, och sedan så ska jag ner till Erikshjälpen och köpa 2 böcker "Vett & Etikett på 90-talet" och "Hur man blir en actionhjälte" Den förstnämnda handlar om vardagsregler man hade på 90-talet, och den sistnämnda är en väldigt rolig handbok om te.x. hur man fångar en kula med kroppen, hur man förvandlar god attraktion till en intensiv och passionerad kärleksstund eller hur man kryper igenom en ventilationstrumma. Boken är fylld med mycket humor, och jag tyckte den verkade vara lite kul, så jag ska köpa den idag.

Båda dessa böcker för ynka
35 riksdaler på Erikshjälpen.

Sedan ska jag iväg till Tågstationen och möta en kompis och visa henne ner till ALV. Sedan ska jag äta lunch där, och vid 3 är det repdags. Slutar som vanligt vid 7, ikväll. Och sedan ikväll så blir det lite bowling med några från ALV.


IGÅR KLIPPTE JAG MIG! :D
Ja, det stämmer för er som läste det tidigare inlägget igår klippte jag mig. Dock har jag inte färgat mig ännu, men håret är alldeles kort, och det känns faktiskt väldigt härligt (och luftigt) att äntligen vara av med det där långa fula håret jag hade innan. Nästa vecka blir det nog färgning. I LÄNGT! :D

/Mattias Timander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0