Raj-di-daj-daj-daj-daj-daaaaa, Raj-di-daj-daj-daj-daj-daaaa, Rajj-dajj-didajjdajjdajjdidajjdajjdaaaaaaaa!

Nu är jag på Bilioteket igen och bloggar.

Satt just och kollade runt lite på Filmcafe.se och sökte några jobb. Det blir kul och spännande att se om jag får dom! Bl.a. ett jobb med Disney Channel, statist till en skäckfilm...

och så sökte jag faktiskt en statistroll i den planerade TV-serien med Robert Gustafsson, som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Nu har jag också mer information om den. Den ska alltså gå i TV4 och prod.team är det fantastiska Jarowskij, och Robert Gustafsson ska spela tre stycken av rollerna i serien. Serien ska heta
"Gustafsson 3 trappor" och serien kommer att handla om ett hyreshus som är dåligt skött av en dålig fastighetsförening. Ska bli vääääldigt roligt att få se detta, och ännu roligare om jag får vara med i serien! :D

 Kulkul. Nåja, nu har jag bara 15 minuter kvar av min data bokning så man kanske borde börja runda av.

/Mattias Timander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0