Rensa rovor, och kupa potatis, det gör alla och envaaar!

När vissa andra inleder sina inlägg med Maggio-citat så kan väl jag inleda mina med sångtexter ur ALV! :D Gjorde en tabbe när jag trodde att jag kunde vara mycket vid Johannes dator nu när han tar den med sig... Han har ju den mestadels helatiden ändå... :D
MEN HAN MÅSTE JU DET, FÖR HAN SKA JOBBA, OCH ANNARS HADE HAN JU INTE TAGIT NER DEN!!!!!!!!!!!
Men idag tror jag att jag laddar upp lite bilder härnerifrån, de kommer väl så snarast som möjligt. Sedan vid 12-tiden är det ALV som gäller. Jag ska se på Kevin när han spelar och vid tre ska jag masa mig till Rasmus Lada och repa lite till sju. Imorgon börjar intensivtiderna.

Ha det gödigt, tills jag är tebaks.
/Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0