Sol över Vimmerby, och intensivveckan är igång!

När det väl var dags att ladda upp bilderna igår så hittas inte min USB-kabel som alltid har en tendens att springa iväg och gömma sig på ett säkert ställe...
Idag lyser solen över Vimmerby och det är relativt stark men ljummen vind. Med tanke på gårdagens regnskurar så är ju dagens väder på Tip-Top.
Intensivveckan har ju som sagt startat nu och för er som inte läst mina tidigare inlägg så kan jag förklara vad detta innebär. Vi ligger på hårdträning med repetitionerna på Astrid Lindgrens Värld och de 7 sista dagarna inför premiären så lägger vi på en extra rem, och börjar med hårdare arbetstider. Från och med nu så börjar vi varje dag klockan 9.30 och slutar kl. 19.30.
MEN IGÅR FÄRGADE JAG MIG! :D
Och såhär ser jag ut idag i all ära:
(något fel på Blogg.se, går inte att ladda upp större bilder än dessa, men det får man väl ta, ni ser ju ändå)
Jag är faktiskt väldigt nöjd med den här färgen. (ser jätteröd ut i ansiktet, but i am solbränd :D)
Hursomhelst. Idag så ska jag repa Rasmus på Stora Scen hela dagen, men sista passet ska jag repa Rasmus på Luffen och vi ska vara i Ladan och sjunga. Sedan kl. 19 blir det att cykla det snabbaste jag kan, om jag inte får gå tidigare, för jag ska se på en teater som Kevin och hans teatergrupp ska ha. Och det ser jag fram emot! :D
Tills dess!
/Mattias Timander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0